გაკვეთილის გეგმის პოტფოლიო



სტ  სამოდელო  გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებლის სახელი, გვარი, პირადი ნომერი : ლილი კაცაძე, 35001027554

საგანი: სამოდელო გაკვეთილი: ისტ

სწავლების საფეხური/კლასი:  დონე III: მიღწევადია VI კლასის ბოლოს

მოსწავლეთა რაოდენობა: 28

გაკვეთილის თემა:  ანიმაციის შექმნა მუსიკის თანხლებით : პროგრამა scratch.mit.edu -დახმარებით , ლიცენზირების საკითხების გაცნობა, აუდიო ფაილების რედაქტირების შესწავლა

გაკვეთილის მიზანი: მოსწავლეებმა შექმნიან ანიმაცია მუსიკალური გახმოვანებით , ამოიცნობენ  გაჟღერებული მუსიკალური  ინსტრუმენტებს

 მაგალითი : https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tip_bar=home


#
აქტივობის აღწერა
გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები
კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები
სასწავლო რესურსები
დრო (წთ.)
1
პროგრამა scratch-ის ელემენტების
(sprite, script, sound) გაცნობა, მზა პროექტის დემონსტრირება
დემონსტირების მეთოდი
საერთო სასწავლო
5 წ.
2
სპრაიტის გახმოვანების შესწავლა
ვიდეო გაკვეთილის დემონსტრირება
საერთო სასწავლო
მუსიკალური თანხლების სკრიპტები
5 წ.
3
სკრიპტის შესწავლა
დემონსტირების მეთოდი
საერთო სასწავლო
სპრაიტის მოძრაობის სკრიპტები
5 წ.
4
ანიმაციის შექმნა მუსიკალური თანხლებით
 (ანიმაციის ხანგრძლივობა არ უნდა აღემატებოდეს 2 წუთს.)
პრაქტიკული,
სწავლა კეთებით

ჯგუფური მუშაობა
4 ჯგუფი
( ჯგუფში  3)
1 წყვილი მუშაობს სპრაიტზე
1 წყვილი მუშაობს სკრიპტზე
1 წყვილი მუშაობს გახმოვანებაზე
მაგალითი:

აუდიო ფაილები,  პროექტებში გამოსაყენებელი აუდიო ფაილები  ( გამოყენებული არის  უფასო  under Creative Commons license  ფაილები, საიტიდან http://ccmixter.org/about
აუდიო ფაილების დასარედაქტირებლად გამოსაყენებელი უფასო ვებაპლიკაცია ; https://audio-cutter.com/
15 წ.
5
შესრულებული ანიმაციის დემოსტრირება კლასში
დემონსტირების მეთოდი, გახმოვანებული ანიმაციაში მუსიკალური ინსტრმენტების ამოცნობა
საერთო საკლასო
შეიქმნება მოსწავლეების მიერ
12 წ.
6
შეფასება

ჯგუფური

3 წ.


გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები:
მოსწავლე  ისტ-ის ზოგადი უნარების სტანდარტის მიხედვით:
 2. ისტ-ის ეფექტიანი გამოყენება: აცნობიერებს ზოგიერთი გამოყენებითი პროგრამის დანიშნულებას და იყენებს მათ,
აღიარებს, როდესაც იყენებს სხვის შექმნილ ციფრულ ნამუშევარს/პროდუქტს და ასახელებს წყაროს.
  •  შეიძენს ანიმაციის შექმნის უნარ–ჩვევას.
  •  შემოქმედებითი და ლოგიკური  სააზროვნო უნარების განვითარება
  •  სოციალური უნარების განვითარება
  • გაეცნობა ლიცენზირების საკითხებს და შეძლებს აუდიო ფაილების რედაქტიტებას





შეფასება:
განმსაზრვრელი:
ტესტი ( მაქს. 10 ქ. )-https://goo.gl/forms/OqDhYzZacQHuvKi93
განმავითარებელი (ჯგუფებში მუშაობისას)

მაქსიმალური ქულა
კრიტერიუმები
ქულა
X 0,8
ელემენტები
3
ყველა ელემენტი:  სცენა, მოქმედება,გახმოვანება , შესრულებულია
3
აკლია ერთერთი ელემენტი: სცენა, გახმოვანება, მოქმედება
2
აკლია ორი ელემენტი
1
მთავარი გმირის გარდა, არ არის არცერთი ელემენტი
0
გახმოვანება
3
შესრულებულია სწორად
3
მოქმედებაზე მეტ ან ნაკლებ დროს გრძელდება
2
არ არის შესრულებული სწორად
1
არ აქვს
0
დროის ლიმიტი
3
დაცულია
3
30 წამამდე ნაკლებია ან მეტია
2
30 წამზე–1 წუთამდე ნაკლებია ან მეტი
1
არ არის დაცული
0

ჯგუფების ურთიერთ შეფასება  ( დაურგდებათ გჯუფებს)

მაქსიმალური ქულა
კრიტერიუმები
ქულა
X 0,8
სიუჟეტი
3
საინტერესო არის და ინოვაციური, ყველა ელემენტი გამოყენებულია
3
აკლია ერთერთი ელემენტი: სცენა, გახმოვანება, მოქმედება
2
აკლია ორი ელემენტი
1
მთავარი გმირის გარდა, არ არის არცერთი ელემენტი
0
ორგანიზება
3
კარგი ორგანიზებულობა (გამოკვეთილია ლიდერი, ჩართულია ყველა)
3
საშუალოდ (გამოკვეთილია ლიდერი, არ არის ყველა ჩართული)
2
ცუდად (არ ყავთ ლიდერი, არ არის ყველა ჩართული, მაგრამ ამოცანა ნაწილობრივ შესრულებულია)
1
არ ყავთ ლიდერი, არ არის ყველა ჩართული,  ამოცანა არ არის შესრულებული)
0
დროის ლიმიტი
3
დაცულია
3
30 წამამდე ნაკლებია ან მეტია
2
30 წამზე–1 წუთამდე ნაკლებია ან მეტი
1
არ არის დაცული
0


თვითშეფასების კითხვარი:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/e/2PACX-1vSFaS_yiZhRd_3wEMPK2z0Qwvn5h4l-NRTKCIqYpEYaQ6P3d6ynBYhMIlodJaLtxgD37QVly9rXpX2D/pubhtml?gid=0&single=true

თვითშეფასების რუბრიკა
სასწავლო პროცესის მართვაკომენტარების ველი
სასწავლო გარემოძალიან დადებითიდადებითინაკლებად დადებითიუარყოფითი
კომპიუტერული ლაბორატორიაყველას აქვს წვდომააკლია კომპიუტერები
მასწავლებლის ქცევაკეთილგანწყობილი, ჩართულიმეტწილადნაკლებადუარყოფითი, არ არის ჩართული
მოსწავლეთა ქცევაკეთილგანწყობილი, ჩართულიმეტწილადნაკლებადუარყოფითი, არ არის ჩართული
კლასის მართვა
მასწავლებლის ქცევამოსწავლეზე ორიენტირებულიმეტწილადნაკლებადარ არის მოსწავლეზე ორიენტირებული
მოსწავლეთა ქცევა
სასწავლო რესურსის მართვა და გამოყენება
მასწავლებლის ქცევასწორად იყო შერჩეული რესურსებიმეტწილადნაკლებადარასწორად
მოსწავლეთა ქცევაშერჩეული რესურსები მოსწავლეებმა სრულად გამოიყენესმეტწილადნაკლებადშერჩეული რესურსები მოსწავლეებმა არ გამოიყენეს
სასწავლო პროცესის დაგეგმვა და სწავლება
მასწავლებლის ქცევაკარგად დაგეგმილი, დრო სწორად იყო გადანაწილებულიგეგმაში საჭირო გახდა ცვლილებების შეტანა, დროის კორექტირებამეტწილად არ დაემთხვა გეგმას, დრო იყო არასწორად გადანაწილებულისაჭირო გახდა გეგმა "ბ"
მოსწავლეთა ქცევაჩართულობა და ინტერესიმეტწილადნაკლებად
სტრატეგიები, მეთოდები
მასწავლებლის ქცევასწორად იყო შერჩეული სტრატეგიებიმეტწილად სწორად იყო შერჩეული სტრატეგიებინაკლებად სწორად იყო შერჩეული სტრატეგიებიარასწორად იყო შერჩეული სტრატეგია
მოსწავლეთა ქცევაშერჩეული სტრატეგიები და მეთოდები მოსწავლეებმა სრულად გამოიყენესმეტწილადნაკლებადშერჩეული სტრატეგიები და მეთოდები მოსწავლეებმა არ გამოიყენეს
შეფასებები
მასწავლებლის ქცევაობიექტური და ვალიდურიმეტწილადნაკლებადარ არის ობიექტური და ვალიდური
მოსწავლეთა ქცევაობიექტური და ვალიდურიმეტწილადნაკლებადარ არის ობიექტური და ვალიდური
პროფესიული უნარები
პროფესიული ქცევა
მოსწავლის საჭიროებების დადგენასაჭიროებები დაემთხვა, მიზნებს და სტრატეგიებსსაჭიროებები მეტწილად დაემთხვა, მიზნებს და სტრატეგიებსსაჭიროებები ნაკლებად დაემთხვა, მიზნებს და სტრატეგიებსსაჭიროებები დაემთხვ არ დაემთხვა მიზნებს და სტრატეგიებს
საქმინობის დაგეგმვაგათვალისწინება მომავალში
განვითარების მიზნების შემუშავება
ხელმოწერა: 

ლილი კაცაძე


თარიღი: 4/8/2018

დამატებითი რესურსები

  • პრეზენტაცია :
  •  გახმოვანებისთვის საჭირო აუდიო ფაილები:

http://dig.ccmixter.org/free

  • აუდიო ფაილების დასარედაქტირებელი უფასო ვებაპლიკაცია:https://audio-cutter.com/



Comments

Popular posts from this blog