გაკვეთილის გეგმის პოტფოლიო
სტ სამოდელო გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებლის სახელი, გვარი, პირადი ნომერი : ლილი კაცაძე, 35001027554
საგანი: სამოდელო გაკვეთილი: ისტ
სწავლების საფეხური/კლასი: დონე III: მიღწევადია VI კლასის ბოლოს
მოსწავლეთა რაოდენობა: 28
გაკვეთილის თემა: ანიმაციის შექმნა მუსიკის თანხლებით : პროგრამა scratch.mit.edu -დახმარებით , ლიცენზირების საკითხების გაცნობა, აუდიო ფაილების რედაქტირების შესწავლა
გაკვეთილის მიზანი: მოსწავლეებმა შექმნიან ანიმაცია მუსიკალური გახმოვანებით , ამოიცნობენ გაჟღერებული მუსიკალური ინსტრუმენტებს
მაგალითი : https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tip_bar=home
მაგალითი : https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tip_bar=home
#
|
აქტივობის
აღწერა
|
გამოყენებული
მეთოდი/მეთოდები
|
კლასის
ორგანიზების ფორმა/ფორმები
|
სასწავლო
რესურსები
|
დრო
(წთ.)
|
1
|
პროგრამა
scratch-ის
ელემენტების
(sprite, script, sound) გაცნობა,
მზა პროექტის დემონსტრირება
|
დემონსტირების
მეთოდი
|
საერთო
სასწავლო
|
5
წ.
|
|
2
|
სპრაიტის
გახმოვანების შესწავლა
|
ვიდეო
გაკვეთილის დემონსტრირება
|
საერთო
სასწავლო
|
მუსიკალური
თანხლების სკრიპტები
|
5
წ.
|
3
|
სკრიპტის
შესწავლა
|
დემონსტირების
მეთოდი
|
საერთო
სასწავლო
|
სპრაიტის
მოძრაობის სკრიპტები
|
5
წ.
|
4
|
ანიმაციის
შექმნა მუსიკალური თანხლებით
(ანიმაციის ხანგრძლივობა არ უნდა აღემატებოდეს
2 წუთს.)
|
პრაქტიკული,
სწავლა
კეთებით
|
ჯგუფური
მუშაობა
4
ჯგუფი
(
ჯგუფში 3)
1
წყვილი მუშაობს სპრაიტზე
1
წყვილი მუშაობს სკრიპტზე
1
წყვილი მუშაობს გახმოვანებაზე
|
მაგალითი:
აუდიო ფაილები, პროექტებში გამოსაყენებელი აუდიო
ფაილები ( გამოყენებული არის უფასო under Creative Commons license ფაილები, საიტიდან http://ccmixter.org/about
აუდიო ფაილების დასარედაქტირებლად
გამოსაყენებელი უფასო ვებაპლიკაცია ; https://audio-cutter.com/
|
15 წ.
|
5
|
შესრულებული
ანიმაციის დემოსტრირება კლასში
|
დემონსტირების
მეთოდი, გახმოვანებული ანიმაციაში მუსიკალური ინსტრმენტების ამოცნობა
|
საერთო
საკლასო
|
შეიქმნება
მოსწავლეების მიერ
|
12
წ.
|
6
|
შეფასება
|
ჯგუფური
|
3
წ.
|
გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები:
მოსწავლე ისტ-ის ზოგადი უნარების სტანდარტის მიხედვით:
2. ისტ-ის ეფექტიანი გამოყენება: აცნობიერებს ზოგიერთი გამოყენებითი პროგრამის დანიშნულებას და იყენებს მათ,
აღიარებს, როდესაც იყენებს სხვის შექმნილ ციფრულ ნამუშევარს/პროდუქტს და ასახელებს წყაროს.
- შეიძენს ანიმაციის შექმნის უნარ–ჩვევას.
- შემოქმედებითი და ლოგიკური სააზროვნო უნარების განვითარება
- სოციალური უნარების განვითარება
- გაეცნობა ლიცენზირების საკითხებს და შეძლებს აუდიო ფაილების რედაქტიტებას
შეფასება:
განმსაზრვრელი:
განმავითარებელი (ჯგუფებში მუშაობისას)
მაქსიმალური ქულა
|
კრიტერიუმები
|
ქულა
X 0,8
|
|
ელემენტები
|
3
|
ყველა ელემენტი: სცენა, მოქმედება,გახმოვანება
, შესრულებულია
|
3
|
აკლია ერთერთი ელემენტი: სცენა, გახმოვანება, მოქმედება
|
2
|
||
აკლია ორი ელემენტი
|
1
|
||
მთავარი გმირის გარდა, არ არის არცერთი ელემენტი
|
0
|
||
გახმოვანება
|
3
|
შესრულებულია სწორად
|
3
|
მოქმედებაზე მეტ ან ნაკლებ დროს გრძელდება
|
2
|
||
არ არის შესრულებული სწორად
|
1
|
||
არ აქვს
|
0
|
||
დროის ლიმიტი
|
3
|
დაცულია
|
3
|
30 წამამდე ნაკლებია ან მეტია
|
2
|
||
30 წამზე–1 წუთამდე ნაკლებია ან მეტი
|
1
|
||
არ არის დაცული
|
0
|
ჯგუფების ურთიერთ შეფასება ( დაურგდებათ გჯუფებს)
მაქსიმალური ქულა
|
კრიტერიუმები
|
ქულა
X
0,8
|
|
სიუჟეტი
|
3
|
საინტერესო არის და ინოვაციური, ყველა ელემენტი გამოყენებულია
|
3
|
აკლია ერთერთი ელემენტი: სცენა, გახმოვანება, მოქმედება
|
2
|
||
აკლია ორი ელემენტი
|
1
|
||
მთავარი გმირის გარდა, არ არის არცერთი ელემენტი
|
0
|
||
ორგანიზება
|
3
|
კარგი ორგანიზებულობა (გამოკვეთილია ლიდერი, ჩართულია ყველა)
|
3
|
საშუალოდ (გამოკვეთილია ლიდერი, არ არის ყველა ჩართული)
|
2
|
||
ცუდად (არ ყავთ ლიდერი, არ არის ყველა ჩართული, მაგრამ ამოცანა ნაწილობრივ
შესრულებულია)
|
1
|
||
არ ყავთ ლიდერი, არ არის ყველა ჩართული, ამოცანა არ არის შესრულებული)
|
0
|
||
დროის ლიმიტი
|
3
|
დაცულია
|
3
|
30 წამამდე ნაკლებია ან მეტია
|
2
|
||
30 წამზე–1 წუთამდე ნაკლებია ან მეტი
|
1
|
||
არ არის დაცული
|
0
|
თვითშეფასების კითხვარი:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/e/2PACX-1vSFaS_yiZhRd_3wEMPK2z0Qwvn5h4l-NRTKCIqYpEYaQ6P3d6ynBYhMIlodJaLtxgD37QVly9rXpX2D/pubhtml?gid=0&single=true
ლილი კაცაძე |
თარიღი: 4/8/2018
დამატებითი რესურსები
http://dig.ccmixter.org/free
დამატებითი რესურსები
- პრეზენტაცია :
- გახმოვანებისთვის საჭირო აუდიო ფაილები:
http://dig.ccmixter.org/free
- აუდიო ფაილების დასარედაქტირებელი უფასო ვებაპლიკაცია:https://audio-cutter.com/
Comments
Post a Comment